Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Feb 2025 14:15:57 +0200

Tere!

Häädemeeste Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2511002/01740 aadressile Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Treimani küla, 
19331 Rannametsa-Ikla tee // Lea // Mereranna // Orajõe metskond 31 (0,4 kV 
maakaabel ja liitumiskilp) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku (edaspidi EhS) § 31 lg 4 alusel 
esitab Häädemeeste Vallavalitsus projekteerimistingimuste eelnõu arvamuse 
avaldamiseks ja vastuväidete esitamiseks isikule, kelle õigusi ja huve võib 
taotletav ehitis või ehitamine puudutada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27279723>  (menetlus nr: 
475872), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Häädemeeste Vallavalitsus) või menetleja (ALAR VAHTRA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister